Założenie marki odzieżowej to od wielu lat doskonały zabieg marketingowy. Ubrania sygnowane konkretną marką np. Ferrari gdzie firma produkująca samochody wydaje czapki ze swoimi logo to nie tylko sposób na dodatkowe wpływy ale przede wszystkim rozszerzenie wpływów reklamowych. Każda osoba, która kupuje ubrania sygnowane konkretnym logiem przyczynia się niejako do reklamowania firmy.
Historia marki
Marka odzieżowa prosto to również był w pewnym sensie zabieg marketingowy. Firma Prosto początkowo funkcjonowała tylko jako wydawnictwo muzyczne zalożone w 2000 roku przez rapera Wojciecha Sokola Sosnowskiego. Rozszerzenie działalności o markę odzieżową nastąpiło dopiero w 2003 roku w dwa lata później doszły odnogi Prosto Label i Prosto Wear. Prosto Label zajmuje się wydawaniem nagrań i współpracowała z takimi gwiazdami jak Ras Luta, DwaZera, Pezet.
Prosto Wear
Część tej potężnej firmy, którą jest dzisiaj Prosto zajmuje się nadal produkowaniem ubrań. Prosto czyli marka odzieżowa ma w swoim asortymencie ubrania z linii klasyk, sport, elegancko i label. Możemy znaleźć czapki, spodnie, bluzy a nawet kapelusze. Marka przygotowała nawet liniędla dzieci, w której znajdziemy małe rozmiary bluz, legginsów, czapek i saszetek.